תהליך יצור התכשיטים של איתן

ליצר תכשיטים עבורי זה ממש הגשמה של חלומות. לכל תהליך כזה אני ניגש ממקום נקי, אוהב ומקצועי. חשוב לי תמיד להכיר ולהבין את האדם שעומד מולי על מנת לבטא בצורה המדוייקת הרגשית והטובה ביותר את הפנטזיה לתכשיט שלו. לכן, בניתי תהליך של יצור שלא מדלג על שום שלב, שמאפשר ללקוח/ה להיות מעורבים בתוצר הסופי החל מהבחירה בתכשיט, בטיהור שלו ובתוצר הסופי שלו. 

תכשיטים המונחים עלינו בעיני הם מקור לאנרגיה ואור, מעבר ליופי שבהם, ולכן אני מבצע חיבור אנרגטי של התכשיט עצמו למקורות שלו . זאת על מנת שהלקוחות שלי יקבלו את התוצר הטהור ביותר .

1.
בחירת תכשיט

התהליך מתחיל בבחירה של התכשיט על ידי הלקוח/ה. הבחירה יכולה להיות מתוך מגוון ההשראות לתכשיטים שאני מציג או מתוך איזו השראה אישית של תכשיט לדוגמא שהם מביאים. 

2.
התאמת התכשיט לדרישות הלקוחה

לאחר שהדוגמא נבחרה, אני מבצע אדפטציה ללקוח/ה עצמה. כלומר, מתאים את התכשיט לפי הדרישות שלו/ה. בוחרים יחד את סוג האבנים שישובצו, את החומר ממנו נייצר את הטבעת( זהב, כסף וכו'), את גודל הטבעת ומידותיה והאם יש שינויים נוספים בצורה. שלב זה הוא קריטי, מכיוון שפה זו ההזדמנות שלנו להביא לידי ביטוי את אישיותו של הלקוח ולכן אני מקדיש בשלב זה סבלנות והבנה עמוקה של הצורך. 

3.
זמינות

לאחר שתהליך נבחירה, המדידה וההתאמות בוצעו אני יוצא לבדיקה שאכן כלל התהליך זמין ליצור כרגע מאחר וחשוב לי לעמוד בלוחות הזמנים ושקיפות היא קריטית עבורי. 

4.
סקיצה

במידה והכל ניתן לביצוע, אנו יוצאים לסקיצה + מודל בהדמיית מחשב .

5.
ייצור

לאחר אישור הסקיצה, התכשיט נשלח לייצור, הדפסה, יציקה מתאימה ושיבוץ 

6.
פוליש

בשלב הסופי התכשיט נשלח לפוליש והברקה סופית 

7.
טיהור

לבסוף לפני מסירה אני מבצע טיהור של התכשיט.  מבחינתי טיהור של תכשיט הוא חשוב ונותן אנרגיה מטוהרת, מחזקת ושנותנת ללקוחות תחושה של הילה